شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

[تصویر: 1299964865_356_117cdc4a26.jpg]





تاريخ : پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

 

حواشی سخنرانی روحانی در سازمان ملل

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل انجام شد.

مقامات رژیم صهیونیستی در زمان آغاز سخنرانی رئیس جمهور حضور نداشتند و سالن مجمع عمومی را ترک کردند.

یوال استینیتز» وزیر امور راهبردی و روابط بین‌الملل و «ران پروسور» نماینده اسرائیل در سازمان ملل بعدازظهر دیروز اعلام کرده‌ بودند منتظرند تا «بنیامین نتانیاهو» مشخص کند که آیا آنها باید سالن را هنگام سخنرانی روحانی ترک کنند یا صرفاً از جایگاه خود خارج شوند.

حدود هفت ساعت بعد نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هیئت اسرائیلی حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل دستور داد در زمان سخنرانی رئیس جمهور ایران در سالن حضور نداشته باشند.



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا :
آیا داستان مردی را که در حمام زنانه کار می کرد را شنیده اید؟ - مردی که سالیان سال همه را فریب داده بود نصوح نام داشت. - نصوح مردی بود شبیه زنها ،صدایش نازک بود صورتش مو نداشت و اندامی زنانه داشت او مردی شهوتران بود با سواستفاده از وضع ظاهرش در حمام زنانه کار می کرد و  


ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد با حضور مسوولين شهر بسطام و معاونت تربيت بدني و تندرستي اداره كل آموزش و پرورش استان سمنان دبيرستان پسرانه نمونه دولتي امام علي (ع) بسطام شروع به كار نمود.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

\
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رییس جمهور پیش از سفر به نیویورک  با حضور در دبیرستان نمونه دولتی فاطمه الزهرا(س) یافت آباد در منطقه ۱۸ تهران زن

او در سخنانی در آغاز سال تحصیلی ۹۲-۹۳ گفت: دانش‌آموزان، رئیس‌جمهور را پدر خود بدانند. مدرسه باید محل آموزش قانون به دانش‌آموز باشد. حق اعتراض باعث شکوفایی کرامت انسان است و حق اعتراض باید از مدرسه آغاز شود.

مطابق دو دهه گذشته و به سنت دو رییس جمهور پیشین،‌ حسن روحانی هم پرسش مهر مطرح کرد. او از دانش‌آموزان پرسید: اگر پدر شما رئیس‌جمهور باشد، چه اقدامی را به او پیشنهاد می‌کنید تا اعتدال را در همه شئون زندگی ایرانی رعایت کند.

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در این دبیرستان به صدا در آورد.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

 

 

 

 

 

در سال 1360 دانش آموز بودم و در مقطع دبيرستان تحصيل مي كردم که عراق حمله همه جانبه خود را علیه ملت ایران آغاز کرده بود . به عنوان بسیجی اولین دوره ی آموزشی خود را در سپاه شاهرود گذراندم . پس از مدتی با یک گروه 30 نفره از شاهرود عازم گیلان غرب شدیم و به ارتفاع چغالوند که نیروهای استان سمنان حضور داشتند رفتیم.

سه ماه در آن منطقه بودیم . فرمانده ما فرد بزرگواری از اصفهان به نام عبدا... مرزبان بود که بعد ها در بستان به شهادت رسید .



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

در تاریخ 31 شهریور 1359 ارتش عراق در قالب دوازده لشکر زرهی ،‌مکانیزه و پیاده ، ‌حمله سراسری اش را علیه کشورمان آغاز کرد ، و همزمان هواپیماهای جنگی خود را بر فراز فرودگاهها و تاسیسات نظامی و اقتصادی میهمن مان به پرواز درآورد و حمله ای ناجوانمردانه را به ما تحمیل نمود

دشمن آمده بود تا با خیال خام خود بر رویاهای باطلش ،‌صحه گذارد . ‌رویاهایی همچون پیروزی هفت روزه و الحاق استان های جنوبی و غربی کشورمان به خصوص خوزستان به عراق ،‌ چه ،‌اینان حتی پیش از شروع رسمی جنگ نقشه جغرافیایی تازه ای را مطابق میل خویش از نواحی جنوبی کشورمان ترسیم و در مقیاس وسیعی چاپ و توزیع کرده بودند

رژیم بعثی عراق ، ‌هنگامی به کشورمان یورش آورد که ایران اسلامی به شدت درگیر مسایل ناشی از دگرگونی های عمیق خود به سبب واقعه شکوهمند انقلاب اسلامی بود . کشور با مشکلات مختلف و فشارهای داخلی و خارجی متنوعی دست و پنجه نرم می کرد و از همه مهمتر اینکه امنیت داخلی ایران با بروز ناآرامی های مسلحانه در پاره ای مناطق در معرض تهدید جدی واقع گردیده بود



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

امام جمعه بسطام گفت :مردم این دیار ،مردمی با فرهنگ و عقل گرا هستند و با تکیه بر قانون و عدالت خواستار ابلاغ سریع مصوبه دولت گذشته هستند.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

قطری در ۳۳ کیلومتری بسطام بر سر راه روستای ابر واقع شده که از جاده شاهرود-آزادشهرحدود ۹کیلومتر فاصله دارد که تمامی این فاصله  آسفالت میباشد.



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
مرو، تاریخی بسیار کهن داشته و با قدمت 2 هزار ساله در تاریخ تمدن بشری جایگاهی والا و باشکوه را دارا است.

برگرفته از سایت خبرفارسی:

کد خبر: ۳۴۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵


ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب