شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

«آمریکا از فضای این کودتا بی خبر نبود بلکه عادل الجبیر سفیر پیشین عربستان در آمریکا را که عامل سازمان اطلاعات آمریکا نیز بود به جای سعود الفیصل تحمیل کرد.»

به گزارش تسنیم، روزنامه "البناء" در تحلیلی از تحولات اخیر در خاندان پادشاهی عربستان نوشت: «منابع ویژه در داخل حاکمیت عربستان اطلاع دادند وزیر گارد ملی، "متعب" پسر ارشد عبدالله شاه فقید، نماینده ای را به جمهوری اسلامی ایران فرستاد و درخواست کرد برای پایان دادن به گستاخی و بی پروایی محمد بن سلمان و محمد بن نایف کمک کند.»



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

حاج عبدالله در سال ۱۳۳۳ در شهر کلاته خیج دیده به جهان گشود. پایه های اعتقادی و مذهبی در کانون خانواده در وجودش شکل گرفته بود.

با شروع جنگ تحمیلی راهی جبهه های جنوب شد. سردار حاج عبدالله عرب‌نجفی از فرماندهان دوران دفاع مقدس تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) و همچنین فرمانده لجستیک تیپ قائم آل محمد(عج) بعد از دفاع مقدس بود.


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

در سوم اردیبشهت مصادف با اجلاسیه 1000 شهید شهرستان شاهرود وشهرهای اطراف سرتیپ قاسم زاده با خانواده شهید علی فردوسیان دیدار فرمودند



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

Image result for ‫بسطام‬‎شهر بسطام که امروزه یکی از شهرهای نمونه بین‌المللی گردشگری ایران محسوب می‌شود در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود، همواره یکی از مهم‌ترین شهرهای خراسان بزرگ و ایالت قومس بوده است.



ادامه مطلب...

تاريخ : سه شنبه 11 فروردين 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

کم کم به شروع سال جدید نزدیک می شویم، در شهرما آداب و سنن بسیاری وجود داشت که قبل از عید انجام می شد که از یادها رفته است ، با یکی از آداب و سنتهای عید نوروز باستانی در بسطام آشنا شوید



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

یکی از باسابقه ترین اساتید دانشکاه علوم پزشکی که از همشهریان ومفاخر بسطام است استاد مسعود رحیمی میباشد ایشان  متعلق به خانواده ای مومن وروشنفکر بوده وپدرشان مرحوم محمدجعفر رحیمی از معلمین بسطام بوده اند که خیلی از بزرگان امروز از شاگردان ایشان میباشند . استاد مسعود رحیمی  عضو هیئت علمی دانشگاه بوده وعلاوه بر تدریس در زمینه های پزشکی وپرستاری درزمینه علوم ومعارف اسلامی نیز تدریس نموده ودارای مقالات متعددی دراین زمینه میباشند .

امروز یکی از مقالات ایشان تحت عنوان ( نماز اعجاز قرن بیوتکنولوژی و نانو تکنولوژی ) جهت مطالعه تقدیم شما شده خواهشمنداست از نظریات خود ما را مطلع  بفرمائید.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دكتر جلالي، نماينده مردم شاهرود و ميامي در مجلس ديروز (دوشنبه 4 اسفند ماه) با دكتر اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهور ملاقات و مسائل و مشكلات مربوط به حوزه شاهرود و ميامي را مطرح نمود كه مهمترين موضوع آن تاكيد بر موضوع ابلاغ شهرستان شدن بسطام بود.



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

در جلسه ای که سال گذشته  در محل وزارت کشور برقرار شده بود ،وزیر کشور قول مساعد دادند در صورتیکه مصوبه در وزارت کشور موجود باشد ،طی روزهای آتی اجرا خواهم کرد.نصرت الله خدامی



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

خبرگزاری فارس: احیای ورزش زورخانه‌ای پس از 50 سال در قلعه‌نو خرقاندر گرامیداشت دهه مبارک فجر و پس از 50 سال، ورزش باستانی و زورخانه‌ای در روستای قلعه‌نو خرقان در منطقه بسطام برگزارشد.



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

امام جمعه بسطام با اشاره به سخنان وزیر کشور گفت :در دولت فعلی هنوز یک مورد ارتقا در حوزه تقسیمات کشوری نداشته ایم نه روستا به شهر و نه شهر به  شهرستان و با توجه به مصوبه قانونی شهرستان بسطام ،اولین منطقه ای که در دولت ارتقا خواهد یافت ،شهرستان بسطام خواهد بود.
سیدعلی رضوی



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 11 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب