شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

این عکس‌ها در صفحه فیسبوک پرویز اسماعیلی - معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور - منتشر شده و مشرق‌نیوز آنها را بازنشر داده است. در بخشی از مطلب صفحه فیسبوک اسماعیلی نیز آمده است: رئیس دفتر رئیس‌جمهور بدلیل رسیدگی به مشکلات و گفت‌وگو با مراجعین در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان خراسان رضوی از همراهی با کاروان دولت جاماندند و برای رسیدن به جلسه دولت (که در حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شد)، موتور سیکلت عبوری یکی از هموطنان مشهدی را ترجیح دادند. بعد از نیم ساعت موتورسواری و راهپیمایی و غوطه‌ور شدن در محبت مردم به اهل بیت (ع)، دکتر نهاوندیان به جلسه دولت در حرم آقا امام رضا (ع) رسیدند



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

رئیس‌جمهور دقایقی قبل به عیادت رهبر معظم انقلاب رفت.
 
حسن روحانی رئیس‌جمهور با حضور در بیمارستان از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب عیادت کرد.
 
رهبر معظم انقلاب صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتند و بحمدالله عمل با موفقیت به پایان رسیدعیادت روحانی از رهبری در بیمارستان (عکس)





تاريخ : دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
مصاحبه رهبر معظم انقلاب پیش از عزیمت به بیمارستان؛
رهبر معظم انقلاب صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتند/ بحمدلله عمل با موفقیت به پایان رسید (۱۳۹۳/۰۶/۱۷ - ۰۷:۳۶)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه‌ی عزیمت به بیمارستان برای انجام عمل جراحی، در پاسخ به واحد مرکزی خبر گفتند: من یک عمل جراحی دارم و اکنون عازم بیمارستان هستم.
ایشان افزودند: البته جای نگرانی نیست. این به معنای آن نیست که مردم دعا نکنند لیکن ان شاءالله جای نگرانی نیست و یک عمل خیلی معمولی و عادی است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پایان خاطرنشان کردند: ان شاءالله لطف خدای متعال شامل خواهد شد و کارها بخوبی پیش خواهد رفت.
لازم به ذکر است: رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عارضه پروستات صبح امروز (دوشنبه) در یکی از بیمارستانهای دولتی، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدلله این عمل با موفقیت به پایان رسید.




تاريخ : دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس با ابراز تاسف از معطل ماندن ابلاغ مصوبه شهرستان بسطام ضمن ابراز ناراحتی و انتقاد از عدم اجرایی شدن این موضوع ،از صبر و متانت مردمان شهر عرفان قدردانی نمود.

 
نشست بحث و بررسی مشکلات شهری بسطام با حضور دکتر کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس و سید محمدرضا هاشمی فرماندار شهرستان شاهرود در محل شهرداری بسطام برگزار گردید.

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

امام جمعه بسطام


امام جمعه معزز بسطام با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد :درحالی که رژیم منحوس صهیونیستی بر حملات خود به مردم بی پناه غزه افزوده است، مدعیان و سازمان های حقوق بشری غربی چشمان خود را بر روی این جنایات بسته اند.

سیدعلی رضوی اظهارداشت :مسلمانان باید اتحاد خود را حفظ کنند و در صورت از دست دادن اتحاد، قدرت‌های استکباری درصدد نابودی آنان بر خواهند آمد. 

وی ضمن دعوت از عموم مسلمین برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد :شرکت پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس با توجه به جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه امری واجب و ضروری بوده و  پاسخی محکم به جنایات رژیم صهیونیستی است.

خطیب جمعه بسطام ضمن تشکر از فرماندار شهرستان شاهرود و حضور وی در جمع نمازگزاران بسطامی خاطرنشان کرد :خدمت به مردم این منطقه که بیشترین شهید و بهترین علما را تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند ،افتخار بسیار بزرگی است که نصیب حضرتعالی شده است و امید است در این راه ثابت قدم بوده و صادقانه به این مردم مومن و انقلابی خدمت نمایید.

حجت الاسلام و المسلین رضوی در جمع نمازگزاران جمعه بسطام تاکید کرد :لازم است هر چه سریعتر مصوبه قانونی شهرستان بسطام اجرا شده و مردم صبور بسطام از بلاتکلیفی و سردرگمی نجات یابند.

وی در پایان افزود :تعلل در اجرای مصوبه قانونی شهرستان بسطام که بدون کوچکترین تخلفی در فروردین سال گذشته در هیئت وزیران مصوب شده به صلاح نخواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات نمازگزاران و روزه داران بسطامی تصریح کرد :شب قدر شب پرفضیلتی است که خداوند متعال آنرا در این ماه قرار داده است، شبی که تقدیر امور می شود و سرنوشت یکساله انسان ها تعیین می شود، شبی که بهتر از هزار ماه عبادت ارزش دارد.

سید محمدرضا هاشمی با اشاره به اتفاقات اخیر در جهان اسلام و بویژه جنایات اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد :وجود امنیت و آرامش امروز کشور مرهون نعمت قرآن، ولایت فقیه و ایمان مردم به خداوند متعال است.

وی به حضور خود در شهرستان شاهرود اشاره کرده و تاکید کرد :حضور در این شهرستان عالم پرور و در جمع مردم شهیدپرور این منطقه برای بنده افتخار است و برای چنین افتخاری باید سجده شکر بجای بیاورم .

هاشمی افزود :طبق فرمایش مولای متقیان ،حضرت علی(ع) مدیری موفق است که تا زمانی که بین مردم هست مردم بسوی او بیایند و تا زمانیکه از بین مردم رفت ،مردم برایش گریه کنند.

فرماندار شهرستان شاهرود در پایان ضمن تشکر از امام جمعه محترم و اعضای شورای اسلامی شهر بسطام خاطرنشان کرد : در ادامه پیگیریهای اجرای مصوبه شهرستان بسطام در کنار شما پیگیر این موضوع خواهم بود.

 

 

 

 

 

بنقل از بسطام نیوز:

 





تاريخ : یک شنبه 29 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

 

 

 

 

 



تاخير در ابلاغ مصوبه شهرستان شدن بسطام، هيچ توجيهي ندارد



ادامه مطلب...

تاريخ : دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

متن های زیبا برای تبریک سال نو

مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار

لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک

 





تاريخ : شنبه 2 فروردين 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

مراسم یادبود شهدای قلعه نوخرقان بسطام ازجمله شهدای بزرگواری چون حسین منتظری (از اولین فرمانده هان پایگاه کربلای بسیج دربسطام) اسدالله احمدی ( فرمانده گردان درسال 62درمنطقه بانه که شهید دایی بشیر باقری معاونش بود) برادران محترم شهید میرکریمی ها و شهید شیخ علی محمدی طلبه فاضل ووارسته  باحضور استاندار محترم برگزار گردید دراین مراسم سحنران محترم از استاندار خواست که شهرستان بسطام با سه بخش مرکزی وخرقان و کلاته های غربی ابلاغ گردد ضمن ادای احترام به همه شهدای منطقه بسطام وقرائت فاتح جهت شادی روحشان عکسهای برگرفته ازسایت نصر تقدیم میگردد



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 16 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

رفقایی که سن و سالشان زمان ساپورت پوشیدنشان ، آن زمانی که هم سن و سال من و تو بودند. جوان بودند و زیبا…غواصی می پوشیدند البته فرقش این است که آن زمان قیمتش گران بود… اصلا گیر نمی آمد می گفتند اگر خواستید تیر بخورید. سرتان را جلو بگیرید نکند لباس پاره شود ها! جنازه های رشید و بیجانشان را از داخل لباس در می آوردند و جوان دیگری را ساپورت پوش می کردند …»



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 16 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس

ˈمحمدعلی یعقوبیانˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : آرمان ها و ارزش های انقلاب در ایام دهه مبارک فجر برای مردم به ویژه نسل جوان امروز بیشتر بازگو شود.

دبیر ستاد دهه فجر شهر بسطام برگزاری برنامه های این ایام با مشارکت فعالانه مردمی را نمادی از تجدید میثاق آحاد ملت با آرمان های امام، شهدا و مقام عظمای ولایت خواند.

وی تصریح کرد : مردم ولایت مدار و انقلابی بسطام در آستانه دهه مبارک فجر با آذین بندی و چراغانی خیابان ها و معابر شهری به استقبال جشن های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفتند



ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب