ساخت واحد آموزشی شش کلاسه در قهج بسطام
شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل دربانی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به موافقت ساخت چهار واحد آموزشی گفت: این مدارس که بنیاد برکت هزینه های ساخت آن را تقبل کرده است در نقاط محروم و به صورت شش کلاسه احداث می شود.

وی با بیان اینکه نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان ساخت ۱۱ مدرسه سه و هشت کلاسه را در مناطق محروم این استان به این بنیاد پیشنهاد کرده بود افزود: بنیاد برکت با ساخت چهار واحد آموزشی شش کلاسه در قهج بسطام با ۷۰ دانش آموز، مهماندوست دامغان با ۱۲۱ دانش آموز، حاجی آباد گرمسار با ۱۲۰ دانش آموز و حسین آباد کردهای آرادان با ۱۷۶ دانش آموز موافقت کرده است.

مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان، هزینه ساخت این واحدهای آموزشی را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: هزینه های ساخت این واحدها از سوی بنیاد برکت تامین و طراحی، اجرا و نظارت نیز بر عهده این اداره کل است.

دربانی ضمن ابراز امیدواری از اینکه با شروع ساخت، این واحدها مهرماه سال آینده برای بهره برداری تحویل شود، گفت: از ۱۱ واحد آموزشی، تاکنون دو واحد دیگر را خیرین تقبل کرده اند و برای ساخت پنج واحد دیگر خیرین می توانند با این اداره کل برای ساخت مشارکت و همکاری کنند.

به گفته وی، "برکت" بنیادی اجتماعی، اقتصادی و عام المنفعه است که برای خدمت رسانی به محرومان کشور تاسیس شده و ساخت مدارس مجهز به امکانات روز در مناطق روستایی و محروم یکی از خدمات این بنیاد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به شمار می رود.

مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با یادآوری اینکه این بنیاد تاکنون شش واحد آموزشی سه، شش و هشت کلاسه در استان سمنان ساخته است، گفت: این استان دارای ۱۰۸ هزار دانش آموز است که در قریب یک هزار واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب