امام جمعه بسطام :اولین منطقه ای که در دولت تدبیر و امید ارتقا خواهد یافت ،شهرستان بسطام خواهد بود.
شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه
حجت الاسلام سیدعلی رضوی عنوان کرد :هفته گذشته وزیر کشور در سمنان حضور داشت که بنده پس از اطلاع موضوع سریعا خود را به سمنان رسانده و پس از ملاقات با وی جلسه ای را که در محرم با ایشان داشتیم را یادآور گردیده و خواستار پاسخگویی وزیر کشور شدم.

وی افزود :اعضای محترم شورای شهر با همکاری اعضای شورای بخش و امام جمعه کلاته خیج ،نامه ای را تدارک و به حضور وزیر کشور دادند.

رضوی تاکید کرد :با توجه به گفته های وزیر کشور سیر خوبی در حال طی شدن می باشد و در دولت فعلی هنوز یک مورد ارتقا در حوزه تقسیمات کشوری نداشته ایم نه روستا به شهر و نه شهر به شهرستان و با توجه به مصوبه قانونی شهرستان بسطام ،اولین منطقه ای که در دولت ارتقا خواهد یافت ،شهرستان بسطام خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از همه مردم شهرستان بسطام که با صبر و حوصله ،ادب خود را به مسئولین نشان دادند ،تاکید کرد : ان شاء الله با صبر و متانت مثال زدنی مردم بسطام هر چه زودتر شاهد اجرای مصوبه شهرستان بسطام باشیم.

امام جمعه بسطام ضمن اعلام حمایت از مواضع قاطع قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد :از قوه قضاییه انتظار می رود به دور از حب و بغض پرونده های بزرگ را وسط بکشند.

سیدعلی رضوی تصریح کرد :مردم همیشه نشان داده اند که تحمل نداری و گرانی را دارند ،ولی دزدی آقازاده ها را تحمل نخواهند کرد.


خطیب جمعه بسطام با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،اظهار کرد :در دوران پهلوی از گارد شاهنشاهی گرفته تا وزرا ،پسر عمو و پسر خاله بودند و غریبه ها اجازه ورود نداشتند .

رضوی افزود :اگر امرزوه شاهد هستیم فردی از روستای دوردست مسئول شده است ،از برکت انقلاب اسلامی است وگرنه رژیم ستمشاهی که اجازه نفس کشیدن به کسی را نمی داد.

وی خاطرنشان کرد :در گذشته خان ها اجازه نمی داند مردم عادی باسواد شوند و اگر اکنون در روستاها شاهد انسانهای باسواد ،روحانی و فرهنگی هستیم ،از برکت خون شهدا و این انقلاب است. شهردار ،فرماندار ،امام جمعه و همه ی مسئولیت ها از برکت این انقلاب است.



    


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 11 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب