یادواره 30 شهید روستای گلستان بسطام
شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

وی افزود: دفاع مقدس نشان داد که اگر همه کفر برابر همه ایمان قرار گیرد، به فرموده قرآن، ایمان با سپاه قلیل و تجهیزات کم پیروز خواهد شد و دلیل آن قدرت ایمان آن‎هاست.

امام جمعه بسطام تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دوران حماسه و خون با آگاهی و بصیرت به استقبال مرگ می‌رفتند؛ چرا که این دفاع را مقدس می‌دانستند و اعتقاد داشتند مرگ همان پیروزی با عزت و سربلندی است.

وی خاطرنشان کرد: همه دنیا دیدند که ایران اسلامی با دست خالی عملیاتی را انجام داد که دشمن با آن همه تجهیزات نتوانست آن را انجام دهد یا از این عملیات‌ جلوگیری کند.

رضوی‌نسب با بیان اینکه این رشادت‌ها باید نسل به نسل منتقل شود، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند با جنگ رسانه‌ای و فرهنگی و تحریف تاریخ، افتخارات ما را نابود یا دچار خدشه و انحراف کنند.

وی افزود: باید هوشیار باشیم و با رصد کامل حرکات دشمنان، در جهت خنثی‌سازی برنامه‌های آن‎ها تلاش کنیم و این کار نیاز به برنامه‌ریزی و توجه همه مسئولان و مردم دارد.

امام جمعه بسطام اظهار کرد: شهدا با تفکر اسلامی این همه موفقیت کسب کردند و نشان دادند که با این تفکر می‌توان دنیا را تسلیم کرد و ما امروز باید این تفکر ناب را در جهان بسط و گسترش دهیم.

وی تأکید کرد: تفکر اسلام ناب می‌تواند کفر و الحاد را از پای درآورد و همه تلاش‌های استکبار در جنگ نرم خود خدشه بر این تفکر ناب است که ما باید هوشیار باشیم و از آن پاسداری کنیم.

رضوی‌نسب با اشاره به اخلاص و ایستادگی رزمندگان اسلام گفت: امروز نیز ما نیاز به اخلاص در عمل و ایستادگی در حرکت داریم که اگر این باشد، مطمئناً فتح ما نزدیک خواهد بود و این تأکید صریح قرآن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان؛ در حاشیه این یادواره، بازسازی صحنه‌هایی از عملیات والفجر هشت به تصویر درآمد و شرکت‌کنندگان در یادواره با گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان در عملیات والفجر هشت و عبور از اروند آشنا شدند.

در این یادواره مداحی، دکلمه‌خوانی و برپایی نمایشگاه تصاویر شهدا انجام شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب