بسطام در انتظار ابلاغ شهرستانی/مسئولان بسطام را دریابند
شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

مجموعه تاریخی بسطام تنها مجموعه تاریخی کشور است که دربرگیرنده آثاری با شش سبک معماری اصیل ایرانی است.

شهرستان بسطام مدفن عارفان بنامی چون بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی است که به گفته رهبر معظم انقلاب ،حضرت آیت الله امام خامنه ای ،امثال بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی را با این مدعیان صوفی گری نباید اشتباه کرد؛ آنها داستان دیگری  دارند و ماجرا و سخن دیگری است.

مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان بسطام همواره در طول تاریخ ،ارادت خود را به اسلام و انقلاب نشان داده اند و با اهدای 500 تن شهید و صدها جانباز و اسیر این ادعا را به اثبات رسانیده اند .

همگان مستحضر هستید که عصر امروز ،عصر تبلیغات بوده و صنعت گردشگری پایدارترین و پرسودترین صنعت در جهان است شهرستان بسطام در زمینه گردشگری تاریخی ،عرفانی و طبیعی در سطح استان و کشور از موقعیت مناسبی برخوردار است و چنانچه سرمایه گذاری و تبلیغات لازم صورت پذیرد برای استان و بویژه شهرستانهای شاهرود و بسطام برکات فراوانی خواهد داشت و بنا به گفته جنابعالی «مسیر توسعه از بسطام می گذرد»

بالاخره در همین راستا و در سالهای اخیر با تلاش و پیگیریهای مجدانه دکتر کاظم جلالی ،نماینده محترم و دلسوز شهرستان ،طرح شهرستان بسطام در دولت قبلی مصوب شد و فروردین ماه امسال ،در سفر استانی آقای احمدی نژاد اعلام گردید.

حال برادر عزیز و گرانقدر ،جناب آقای دکتر کاظم جلالی

حضرتعالی بارها از روی تواضع ،خود را فردی کشاورز زاده و روستایی و مدیون این قشر زحمت کش معرفی نموده اید و مطمئنا از نزدیک با زحمات شبانه روزی این عزیزان آشنا هستید.

متاسفانه در سالهای اخیر شغل کشاورزی و باغبانی با وجود کم آبی ،سرمازدگی هرساله و امکانات کم ،شغلی کم بازده و طاقت فرسا شده است و این مساله باعث مهاجرت بسیاری از کشاورزان به استانها و شهرستانهای همجوار گردیده است.

بنا به فرمایش حضرتعالی مهمترین خصوصیت مردم بسطام ،ولایتمداری و عقلانیت بالای آنان است که در طول تاریخ انقلاب و در زمان پیگیریهای اخیر مردمی ،آنرا اثبات نموده اند.

همگان اذعان دارند اگر پیگیریهای دلسوزانه جنابعالی نبود ،طرح شهرستان بسطام تا این مرحله پیش نمی رفت و به نظر حقیر هم اکنون تعلل در ابلاغ شهرستان بسطام ثمره ای جز تفرقه و بدبینی در بین اهالی ولایی و شهیدپرور بسطام نخواهد داشت.

حال همین مردم ولایتمدار ،در این برهه حساس ،باز چشم انتظار تلاشها و پیگیریهای دلسوزانه جنابعالی هستند ؛لذا از حضرتعالی و جناب آقای مهندس وکیلی ،استاندار محترم دولت تدبیر و امید خواهشمند است با تدبیر خود و پیگیری در جهت تسریع ابلاغ شهرستان ،امید را در دل مردم شهیدپرور شهرستان بسطام زنده نمایید.

برگرفته از سایت وزین بسطام نیوز_اجرکم عندالله





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب