نامه دكتر جلالي به رئيس جمهور براي ابلاغ مصوبه شهرستان شدن بسطام
شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

متن نام دكتر جلالي كه رونوشت آن به دكتر عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور ارسال شده، به شرح زير است:

حجت الاسلام والمسلمين جناب آقاي دكتر حسن روحاني

رياست محترم جمهور

با سلام و عرض تسليت به مناسبت ايام سوگواري حضرت اباعبداالله الحسين (ع)

همانطور كه مستحضريد منطقه بسطام از دير باز بعنوان مهد عرفان شيعي و پايتخت عرفاني كشور مشهور بوده است. وجود بزرگان ديني و اخلاقي در اين منطقه عالم پرور و اهداء بيش از 400 شهيد سرافراز بيانگر عمق ارادت مردم اين خطه به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است . از ديگر سو به رغم وجود زيرساخت‌هاي مناسب اقتصادي، فرهنگي، گردشگري و همراهي مردماني مومن و سخت‌كوش، اين منطقه فاقد توسعه‌اي پايدار، مطابق شان خويش است كه يكي از عوامل اصلي اين مسئله فقدان جايگاه مناسب آن در تقسيمات كشوري است.

به همين جهت بنا به درخواست مردم منطقه بسطام اينجانب در طول 2 سال گذشته پيگير ارتقاء اين خطه به شهرستان بوده‌ام كه در دولت قبل كليه مراحل و تشريفات اداري آن انجام گرفت و شهرستان شدن بسطام مصوب شد، ليكن علي‌رغم پيگري‌هاي بسيار زياد اينجانب اين مصوبه در دولت دهم جهت اجرا ابلاغ نگرديد و تاكنون نيز مسكوت مانده و موجبات گلايه‌مندي مردم را فراهم آورده است.

فلذا مستدعي است با دستور مقتضي جهت ابلاغ مصوبه شهرستان شدن بسطام و ارتقاء منطقه شهيدپرور كلاته خيج به شهر و خطه عارف خيز خرقان به بخش در دولت تدبير و اميد، موجبات رضايتمندي مردم فراهم آيد. دوام توفيق جنابعالي را از درگاه خداوند متعال خواستارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب